2025.04.19, Szombat

Keresés: Duna Aszfalt

Már épül az autópálya Debrecentől a román határ felé

2016.07.06

Autópályás kapcsolatot nyer a debreceni reptér és az ipari park, legkésőbb 2019-ben Nagyváradtól Krakkóig pályán lehet közlekedni.

A Duna Aszfalt és a Hódút újítja fel Békéscsabai utcáit

2016.06.16

A város közgyűlése további fejlesztésekhez indít be pályázatokat.

Két év múlva eléri a román határt az autópálya

2016.06.02

Már lehet pályázni az M4-es Berettyóújfalu és a határ közötti kivitelezésére, a romániai oldalon azonban továbbra sem épül az autópálya.

A Duna Aszfalt elkezdte az érdi zajárnyékolók kiépítését

2016.05.27

Az akusztikai követelményekhez igazodva 3-5 méter magas új zajárnyékoló falak épülnek az M0-ás déli szakaszán Érd térségében.

Mi hozhatja a fellendülést az építőiparban?

2016.05.15

Az első negyedévben közel harmadával esett vissza az iparág, ennek ellenére összességében nem rosszak a kilátásai az NGM államtitkára és az ÉVOSZ elnöke szerint. Lepsényi István és Koji László a konszolidációhoz vezető lépéseket elemezte.

Tavalyi nyeresége felemésztésére kényszerül a Duna Aszfalt

2016.05.05

Mit tehet egy 600 főt alkalmazó cégcsoport, amikor egyik évről a másikra százmilliárdos nagyságrendről tízmilliárdos nagyságrendre zsugorodik az árbevétele? Az építőipartól nem szokatlan az idei év elején látott zuhanás, így a hazai mélyépítésben piacvezető Duna Aszfaltnak van rutinja a helyzet kezeléséhez. A céget a hétfőn közzé tett tájékoztatója kapcsán kereste meg a magyarepitok.hu.

Ötmillió ember szennyvízkezelését oldották meg a hét éve futó projektek

2016.04.13

Közel kétmilliárd forintból újult meg Székkutas szennyvízkezelő rendszere . Az évek óta tartó fejlesztéseknek köszönhetően hamarosan minden kétezer lakosúnál nagyobb település ivóvízellátása és a szennyvízkezelése biztosítva lesz.

A hazai sajtó állatorvosi lova lett a hatvani kerékpárút hibáinak bemutatása

2016.03.25

Meddig kell várnunk a környezetkímélő aszfaltozásra? – interjú Lehel Zoltánnal

2016.02.15

A technológia évek óta adott hozzá, a Duna Aszfalt már 2009-ben behozta az országba a LEA (Low Energy Asphalt) licencét, és két keverőtelepén is képes az előállítására. Tavalyelőtt a megfelelő jogi háttér is megszületett az energiafelhasználást és a széndioxid kibocsájtást is felére csökkentő, jobban szállítható és az egészséget is kímélő aszfalthoz. Hogy miért nem épülnek ilyen magyar utak, arról Lehel Zoltánnal, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökével beszélgettünk.

Ez a 13 cég végzi az 51 milliárdos felújítást a magyar utakon

2016.02.01

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. által útjavításokra kiírt meghívásos közbeszerzést 13 cég nyerte, összesen nettó 51,9 milliárd forint értékű beruházásokat hajthatnak végre Magyarország hat régiójában.

Megépült a Szolnok és Tószeg közötti kerékpárút első szakasza

2015.12.17

Megépült a Tisza jobb parti árvízvédelmi töltésén a Szolnok és Tószeg közötti kerékpárút első, mintegy négy kilométeres szakasza - közölte a projekt kommunikációját végző szolnoki Szféra-Tisza Kft. az MTI-vel.

Átalakulóban az építőipari generál-kivitelezői ágazat – máris eladásra kínálták a svájci Tief Terra Kft-t

2015.12.03

Tiszta vizet a pohárba Kiskunhalason!

2015.11.26

Összeér ami összetartozik - elkészült a 47-es út utolsó szakasza

2015.11.21

Befejeződött a 47-es út Algyő és Szeged közötti, 7 kilométeres szakaszának felújítása, a nettó 7,8 milliárd forintból megvalósult beruházást pénteken adták át.

Egy komoly esély a hazai útépítésben: a gumibitumen

2015.11.13

Vannak országok, ahol már törvény írja elő a gumiabroncsok újrahasznosításával előállított aszfalt használatát az útburkoláshoz. A gumimodifikált aszfaltot Magyarországon először a Duna Aszfalt Kft alkalmazta egy 8 km-es útszakasz megépítésekor, a tapasztalatok komoly előnyöket mutatnak a hagyományos eljáráshoz képest: magasabb ellenállás a deformációval és a repedésekkel szemben, tartósság, alacsonyabb zajszint és jobb vízelvezetés. A gumibitumenben rejlő lehetőségekről és a bevezetéséhez szükséges háttérről Lehel Zoltán, a Duna Aszfalt innovációs főmérnöke készített elemzést.

Több ezer szőlőtulajdonosnak kedvez a szekszárdi útfelújítás

2016.07.05

A Duna Aszfalt a Bartina utcában folytatja a munkát Szekszárdon. A városban összesen hárommilliárd forintot költenek infrastruktúra-fejlesztésre a Modern Városok Program keretében.

A Colas kivitelezi az M35-ös első szakaszát

2016.06.03

A debreceni reptérhez bekötő út építését az STR Építő nyerte el, az építés a tervek szerint júliusban kezdődik.

A Duna Aszfalt és a Hódút építi tovább az M35-ös autópályát

2016.06.01

A Debrecentől a román határ felé bővülő autópálya újabb 20 kilométeres szakasza 46,9 milliárd forintos beruházással készül el.

Tovább épülnek a terelőfalak az M3-ason

2016.05.17

A Duna Aszfalt és a Ferrobeton folytatja a szalagkorlátokat lecserélő beton terelőfalak elhelyezését. Az M7-esen és M5-ösön is zajló beruházás célja a biztonság növelése és a költségek csökkentése.

14 milliárdból 33 év után újult meg a miskolci vasútvonal

2016.05.12

Befejeződött a Budapest-Miskolc vasútvonal 42 kilométeres szakaszának felújítása a Duna Aszfalt és a Swietelsky kivitelezésében. Az uniós forrásból megvalósult beruházással megszűnnek az állandó késések.

Korszerű ultrahang diagnosztikai készüléket kapott a Bács-Kiskun Megyei Kórház

2016.04.14

Április közepén teljesítette a Duna Aszfalt a Bács-Kiskun Megyei Kórház kérését, melyben egy ultrahang-diagnosztikai eszköz vásárlásához járult hozzá nagymértékben a Neurológiai és Stroke Osztálya számára.

Etalonnak számító minősítést kapott a Duna Aszfalt

2016.03.30

A hazai mélyépítés meghatározó cége a pénzügyi stabilitásának és megbízhatóságának köszönhetően újra eljutott a Bisnode AAA tanúsítványig, amivel Magyarországon a vállalatoknak kevesebb, mint 1 százaléka rendelkezik.

Beton váltja az aszfaltot az M0-áson: a Duna Aszfalt építi a zajárnyékolót

2016.02.25

Mintegy 250 millió forinttal olcsóbban építi meg a Duna Aszfalt Kft. az M0-as déli szektorának zajárnyékoló falait, miután elnyerte a NIF által kiírt közbeszerzést. A projekt az első lépése a 8,5 km-es szakasz burkolatcseréjének, az aszfaltot nagyobb teherbírású és tartósabb beton váltja. A nyugati országokban népszerű megoldást évtizedekre száműzték a magyar utakról, most újra terjedőben van.

Alacsony hőmérséklet, magas szintű környezetvédelem – így működik a zöld aszfalt

2016.02.12

A Duna Aszfalt már 2012 óta képes az úgynevezett alacsony energiatartalmú aszfalt előállítására, a környezetbarát megoldás magyarországi elterjedése azonban még várat magára. A LEA (Low Energy Asphalts) technológiájáról a cég innovációs főmérnöke, Lehel Zoltán írt részletes tanulmányt, amiből – azon túl, hogy az aszfaltozás alapjaiba is belelátunk - kiderül: az eljárással 50 százalékkal csökken az aszfaltgyártás energiafelhasználása, legalább ennyivel a szénmonoxid-kibocsájtás, ugyanakkor nő a szállításra, megmunkálásra fordítható idő.

Ötezer gumiabroncs újrahasznosításával épült út Zalában

2016.01.11

A hagyományosnál jóval tartósabb a gumibitumen felhasználásával készült a zalaegerszegi tehermentesítő út legújabb szakasza. A használt gumiabroncsok újrahasznosítását magyar fejlesztés teszi lehetővé, az elmúlt években 50 ezer gumiabroncsból összesen 25 kilométernyi útszakasz épült meg.

Átszervezik a hazai magasépítési piac egyik ikonikus vállalatát

2015.12.04

Miután 2015-re a korábbi mélyépítési piac  vezetője, a szakmai szempontból sok esetben anakronisztikus működést produkáló KÖZGÉP Zrt. végkép elveszítette a valósághoz fűződő kapcsolatát, így a mindvégig szakmailag elismert Duna Csoport vehette át a hazai mélyépítési ágazatban a piacvezetői státuszt. 

Évtizedekre megoldották Szekszárd ivóvízellátását

2015.11.30

A Duna Aszfalt Kft. kivitelezésében lezárult az új szekszárdi ivóvízbázis kiépítése. A 35 ezres város eddigi vízbázisát egy évtizedekkel korábbi ipari szennyezés miatt kellett lecserélni. Az új bázishoz nyolc parti szűrésű kutat fúrtak a Duna-parton, és új tisztítómű is épült a hároméves projekt keretében.

Meghosszabbodott a debreceni kiskörút, tehermentesül a főutca

2015.11.25

A Duna Aszfalt Kft. kivitelezésében elkészült Debrecenben a Piac utca forgalmát csökkentő nyugati kiskörút második üteme, mely az Arany János utcát az Erzsébet utcával köti össze. Borsos József egykori főépítész 80 évvel ezelőtti álmai válnak valóra azzal, hogy megépül a nyugati elkerülő.

Lezárult az ivóvízminőség-javító program Bács-Kiskun megye északi részén

2015.11.20

Mától gyorsabban érhetik el az autópályát a nyíregyháziak

2015.10.28

Átadták a Nyíregyházát nyugatról elkerülő út második szakaszát, mely 4,5 kilométeren köti össze 2x1 sávon a Kálmánházi utat a 36-os számú úttal. A szakasz a személyautóknak ingyenes, a megengedett sebesség 90 km/h. Az új 3,3 milliárd forintos uniós forrásból megépített út lehetővé teszi, hogy a Tiszavasvári útról közvetlenül elérhessék az autópályát. 5,4 kilométeren szerviz utakat építettek az út melletti ingatlanok elérésének segítéséhez, 3 csomópont alakítottak ki a szakaszon, ebből kettő körforgalom.